mandag den 23. august 2010

Turen til New York City!

Torsdag tog vi ind til downtown af New York. Det var simpelthen SAA fantastisk fedt! Jeg er stadig fundstaendig hoej over den oplevelse. Det kan virkelig ikke beskrives med ord, men tjek nogle af mine billeder ud paa facebook. Billeder siger jo ofte mere end tusind ord!! Vi saa det meste af det, man bare SKAL se, naar man er i New York. Vi var paa en tre timers lang rundvisning i bus, hvor en guide var med os. Han var super fin, og fortalte loes om alverdens maerkelige ting. Jeg har taget saa mange billeder af bygninger, jeg her efter turen ikke genkender overhoved! Men en ting husker jeg tydeligt, det var vores besoeg ved en meget lille, men meget beroemt ostekageforretning. Vi fik de mest fantastiske ostekager jeg nogensinde har smagt, og jeg er ellers ikke normalvis saa saerlig vild med den slags kager! :) Af andre ting vi saa, kan bl.a naevnes Frihedsgudinden, Times Square, Brooklyn Bridge, Top of the Rock og Empire State Building! Det var faktisk foerst, da jeg kom op i "Top of the Rock", at det gik op for mig, hvor enorm New York egentlig er!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar