torsdag den 10. februar 2011

Endelig... 21 AAR!! :)

Helen og Jeff var ikke hjemme paa min foedselsdag, da de havde bestilt skiferie til Canada. I stedet var Marilyn her (Jeffs mor) for at hjaelpe mig med at se efter pigerne. Marilyn var naermest mere begejstret over min foedselsdag end jeg selv, saa hun havde dagene forinden hjulpet pigerne med at forberede dagen.



Det var super underligt at blive vaekket af sit vaekkeur og ikke en syngende familie med flag og gaver. Dog blev jeg noget overrasket, da jeg kom op i koekkenet. Marilyn og pigerne havde nemlig forberedt et "foedselsdags-morgenbord" som bl.a. bestod af morgenbroed fra den danske bager samt jordbaer, der alle var dyppet i chokolade. Mmm.. Desuden var koekkenet pyntet med balloner, og der var levende lys paa bordet. De sang alle foedselsdagssang for mig, og jeg fik mine gaver. Jeg koerte de store piger i skole, og tog direkte ned i fitnesscenteret for at traene. Jeg var helt utrolig flittig i traeningscenteret, imens Marilyn var her - maaske det mere var et spoergsmaal om at komme vaek og faa fyldt mine formiddage ud, end det var et saerligt oenske om at staa og svede i et fitnesscenter?!



I Seattle havde vi aaret foerste, rigtige foraarsdag d. 2. februar! Helt utroligt vejr! Solen skinnede fra en skyfri himmel og det var stortset vindstille, hvilket gjorde det muligt for mig at sidde ude i haven og skype med min familie. Det var super dejligt at snakke med dem, og saa fik jeg samtidig ogsaa foedselsdagssangen i den danske version. :) Marilyn havde givet mig fri resten af dagen, saa i god tro om at alt var i skoenneste orden, tullede jeg blot rundt paa maa og faa. Ved halv to tiden blev jeg dog ringet op af Helens klasselaerer, der gjorde mig opmaerksom paa, at Helen stadig ikke var blevet hentet. Dette er et glimrende eksempel paa, hvordan Marilyn har arbejdet hele ugen!!

Samme aften fejrede Sofie og jeg min foedselsdag i downtown paa Cheesecake Factory, hvor jeg (bare fordi jeg ku') bestilte en oel til maden!! Jeg havde da fuldstaendig glemt, hvor godt saadan en smager!! :) Trods forstoppede maver trillede vi i bogstavligste forstand videre ned i biografen, hvor vi saa filmen "No Strings Attached"!

Det var bestemt en alletiders dag med en masse dejlige overraskelser, breve og hilsner hjemmefra. Tusind tak! Dog var dagens absolutte hoejdepunkt en uventet mail med et vedhaeftet dokument, der afsloerrede, at jeg i oktober skal til Rihanna koncert med Monica, Mette og Tina! JUBIIII!! I er de bedste, og jeg er jer evigt taknemlige. Girls, you totally made my day! Thanks!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar