søndag den 10. oktober 2010

Paa date!

Onsdag d. 6. oktober var jeg paa min foerste romantiske date!
Da jeg endnu ikke har moedt en fyr at gaa ud med, havde jeg i stedet taget initiativet og inviteret pigerne paa date. :) De var ellevilde med ideen!

De havde alle tid ved tandlaegen om eftermiddagen, hvorefter Phoebe og Helen skulle til frisoer i University Village, hvilket er et super dejligt omraade med masser af butikker og restauranter. Pigerne fik selv lov til at bestemme, hvor vi skulle spise, og de valgte selvfoelgelig det klammeste sted af dem alle - en rigtig amerikansk burgerbar! Aftenens maaltid stod altsaa paa burger, fritter og milkshakes, og trods min salat og vand foelte jeg mig utrolig ulaekker, da vi halvanden time efter koerte hjem.

Det er foerste gang, at jeg har vaeret alene ude at spise med pigerne, men hold da op hvor gik det bare godt. Vi havde en rigtig god og hyggelig eftermiddag og aften, hvilket jeg bestemt ogsaa er sikker paa, de synes. Jeg tror aldrig, at jeg glemmer denne aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar